عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

حقه های عجیبی که آدم به بدنش میتونه بزنه؟!!!

می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است و عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می شوند. بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی مدت و نیازمند دارو و درمان هستند. در اینجا ما ترفند هایی را بیان می کنیم که شما با دانستن و بکار بستن آنها، بعضی از درد ها را می توانید موقتا کاهش بدهید.

خارش گلو
وقتی کودک بودید، قلقلک دادن زیر بغل شما یک سرگرمی جالب بود. حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در نتیجه شما را از شر خارش گلو راحت می کنند. پس قلقلک دادن گوش، باعث رفع خارش گلو می گردد!

صداهای فراصوت بالاتر از حد آستانه شنوایی را تجربه کنید
اگر در محلی شلوغ و پر سر و صدا هستید، بطرف راست خم شوید و سعی کنید با گوش راست بشنوید! گوش راست برای شنیدن حرفهای تند و سریع مناسب تر است. گوش چپ برای تمیز و تشخیص دادن تن های موسیقی، قوی تر است.

ادامه مطلب ...

مسئولان شورای شهر بیرجند در جمع‌بندی مسائل اتحاد ندارند

استاندار در مراسم معارفه شهردار جدید بیرجند؛مسئولان شورای شهر بیرجند در جمع‌بندی مسائل اتحاد ندارند

ه گزارش کاج نیوز به نقل از فارس قهرمان رشید صبح امروز در مراسم معارفه شهردار بیرجند با بیان اینکه شهرداری‌ها به عنوان پایگاه مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: با توجه به این مهم انجام مدیریت شهری نیازمند برنامه‌ای منطقی، جامع و برنامه‌ریزی شده است که باید به آن توجه اساسی شود.
وی طرح برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت و نیز ایجاد تعامل دو سویه با دستگاه‌های اجرایی را یکی دیگر از شروط موفقیت در شهرداری دانست و تصریح کرد: علاوه بر مباحث عمرانی وظایف دیگری در حوزه‌های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی نیز برای شهرداری در نظر گرفته شده است که گستردگی حوزه وظایف شهرداری‌ها را در بر دارد.

ادامه مطلب ...