عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

Love

وقتی زنی عــاشـق میشود،


دستــِـ خـودش نیستــ ؛

بــا صـدای آرام صـحـبـتــ میکند . . .

عـشـوه هـایـش بـیـشـتــر میشود . . .

حـسـادت زنــانــه میکند . . .

 چـون نمیخواهد کـسی حـتـی بـــه عـشـقـش نـگاه کـنـد،

هـمـیـشــه میگویـــد  :تــــو مــال مــن هـسـتـی !

دوستــ دارد عشقش، از پشتــ دستانش را دور بـدنـش حـلـقـه کند، گـردنش را بـبوسـد . .

چشمانش خــُـمـار میشود.

به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد . . .

صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !

زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود . . .
و

بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . . .

ای کاش مردان میفهمیدند زن یعنی شیشه و آبی زلال ....
وقتی زنی عــاشـق میشود،
دستــِـ خـودش نیستــ ؛
بــا صـدای آرام صـحـبـتــ میکند . . .
عـشـوه هـایـش بـیـشـتــر میشود . . .
حـسـادت زنــانــه میکند . . . چـون نمیخواهد کـسی حـتـی بـــه عـشـقـش نـگاه کـنـد،
هـمـیـشــه میگویـــد تــــو مــال مــن هـسـتـی !
دوستــ دارد عشقش، از پشتــ دستانش را دور بـدنـش حـلـقـه کند، گـردنش را بـبوسـد . .
چشمانش خــُـمـار میشود.
به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد . . .
صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !
زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود . . .
و
بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . . .
ای کاش مردان میفهمیدند زن یعنی شیشه و آبی زلال ....

Your perfume

دوباره مستی ناب یک شعر


درون شقیقه هایم جریان دارد


باد مست و دیوانه است


هوا


بوی بهشت دارد


محبوب زیبایم


پنجره اتاقت باز مانده ...