عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

صرفا جهت اطلاع

تو ولیعصر یه آقاهه سالمه سالم نشسته، رد شدم میگه یه کمکی بکن، میبینم دستش رو بسته انداخته گردنش، میگم دستت چی شده مگه؟ میگه: درد میکنه!!!

رفتم قصابی، به یارو میگم بدون چربی لطفا٬ میگه سوسول نباش بابا٬ یه تیکه چربی رو برید گذاشت دهنش!!

تو روم یاهو دختره به من میگه اهل کجایی؟ میگم: مشهد ... میگه مشهد کجاست؟ میگم: امام رضا... میگه نمیشنایم .. میگم: تو کجایی؟ میگه: آلمان... میگم چند ساله رفتین... میگه 2 ساله

واسه خواستگار خواهرم رفتیم تحقیق... زنگ خونه ی همسایشونو زدیم یه دختره اومده دم در میگیم در مورد پسر همسایتون اومدیم تحقیق با تعجب گفت کدوم؟ میگم فلانی... میگه کدوم یکی از داداشا؟ میگم رضاشون... با بهت و تعجب گفت... ای رضای نامرد... کثافت...

دختره با 100تا سرعت داره میرونه حالیشم نیست لاستیک عقبش پنچره خودمو رسوندم بهش شیشه رو دادم پائین میگم خانوم لاستیک عقب پنچره. با هزار ناز و عشوه شیشه رو داده پائین میگه هه هه ... قدیمی شده

دوستم ماشین خانومشو ورداشته رفته بیرون تصادف کرده، الان2 شبه ور دل منه! خانومش هم که زنگ میزنه میگه ماموریت ویژه پیش اومده اومدم اراک!! به من میگه نگی بهش ها، گذاشتم صافکاری فردا بهم میده... زن ذلیلی تا این حد؟

زنی پشت چراغ قرمز گل میفروخت ، هیچکس از او گل نمیخرید ! زنی دیگر چراغ سبز نشان میداد ، و سرش شلوغ بود

طناب نامرئی

شیوانا به همراه تعداد زیادى از شاگردان خود صبح زود عازم معبدى در آن سوى کوهستان شدند

ساعتى که راه رفتند به تعدادى دختر و پسر جوان رسیدند که در کنار جاده مشغول استراحت بودند

دختران و پسران کنار جاده وقتى چشمشان به گروه شیوانا افتاد شروع کردند به مسخره کردن آنها  و براى هر یک از اعضاى گروه نام حیوانى را انتخاب کردند و با صداى بلند این اسامى ناشایست را تکرار کردند

شیوانا سکوت کرد و هیچ نگفت

ادامه مطلب ...

س.ک.س ... دردســــرســــاز !!! ( داستــــان + جـــالـــب و خـــو

س.ک.س ... دردســــرســــاز !!! ( داستــــان + جـــالـــب و خـــونـــدنــــی )

یه بنده خدایی میگفت :

همه چیز رو ردیف کرده بودم برای یک سکس بی سابقه

بابا و مامانم رو فرستادم خونه ی خاله و عمّه

خونه برای سکس با دوست دخترم آماده ی آماده بود

حساب همه چی رو هم کرده بودم

رفتم دنبال دوست دخترم

دیدم زودتر از من ، جایی که باهم قرار گذاشته بودیم ؛ منتظرمه

خدائیش دختر پایه ایه

خیلی دوسش دارم

من و اون وقتی همدیگرو دیدیم ، آروم و قرار نداشتیم

تو ذهن من فقط یه چیز میگذشت

اونم این که وقتی رفتیم خونه چطور ....

احتمالا اونم به همین چیزا فکر می کرد ...

ادامه مطلب ...

هشدار وزارت بهداشت


درصورت شکستن لامپ‌های کم‌مصرف (همچنین مهتابی)، بلافاصله اتاق را حداقل برای مدت ۱۵ دقیقه ترک کنید. لامپ‌های کم‌مصرف، محتوی جیوه هستند که شدیداً سمی و خطرناکند و درصورت تنفس‌کردن آن می‌تواند موجب بروز میگرن، اختلال حواس، عدم تعادل و عوارض دیگر شود و در کسانی‌که آلرژی دارند می‌تواند موجب التهاب شدید پوستی شود.

برای جمع کردن شکسته‌های لامپ کم‌مصرف، نباید از جاروی برقی استفاده کرد، زیرا آلودگی را در خود نگاه‌ داشته و به اتاق‌های دیگر منتقل می‌کند. بهتراست خرده‌ریزه‌ها را با جاروی معمولی توی پاکتی ریخته و درش را بسته و هرچه زود تر از خانه خارج کرد.

این متن را برای تمام کسانی‌که به آنها و سلامتیشان برای شما مهم است بفرستید.

گیرنده Usb که تمام شبکه های ماهواره ای را برای شما می گیرد

گیرنده Usb که تمام شبکه های ماهواره ای را برای شما می گیرد

جدیدترین نوع کلاهبرداری و فروش به هزینه گزاف

شاید تبلیغات دستگاه فوق را در ماهوراه و یا اینترنت و …  با شرح زیر دیده باشید :

دیگر بدون نیاز به دستگاههای بیشتر و پر دردسر می توانید به راحتی  اکثر کاناهای تلویزیونی بین المللی را با بهترین کیفیت ببینید و از زندگی بی دردسر در کنار تکنولوژی پیشرفته نهایت استفاده را بکنید!!

همه کانالهای ایرانی و بین المللی را همه جا ( منزل و محل کار ) به همراه خود داشته باشد

سایت پاتوق۹۸:این دستگاه به انداره یو اس بی فلش می باشد و برای اولین بار در دنیا چنین ابزار قدرتمندی به مرحله تولید و فروش رسیده است

اولین و کوچکترین گیرنده ماهواره ای که بدون نیاز به تلویزیون و آنتن بیش از  ۲۰۰۰۰  کانال رادیویی و ۵۰۰۰ هزار کانال تلویزیونی بین المللی ( کانالهای جهانی )  را برای شما به ارمغان می آورد .که از این کانالها ۶۴ تا کانالهای ایرانی روی هاتبرد و بقیه کانالها برای ماهوارهای هاتبرد و عرب ست و ترک ست و اینتر ست و نیل ست و… می باشد . در واقع شما فقط زمانی به اندازه وارد کردن فلش در پورت یو اس بی کامپیوتر جهت مشاهده همه کانالهای کشورهای دنیا را نیاز دارید.

ادامه مطلب ...

حسادت در کودکان

حسادت در کودکان

حسادت در کودکان

حسادت در کودکان● مقدمه
حسد یک پاسخ بهنجار عاطفی است که در نتیجه از دست دادن دوستی کسی یا احتمال و یا تصور آن ظاهر می‌شود. حسد همیشه متوجه اشخاص است، در صورتی که هدف خشم شاید اشیا ، اشخاص و حتی خود شخص خشمگین باشد. پاسخ‌های ناشی از حسد گاهی با پاسخ‌های خشم شباهت زیاد دارند. گاهی نیز به علت حرکات ناشی از حسد نمی‌توان پی‌برد. حسد غالبا با ترس و خشم می‌آمیزد.
کسی که دچار حسد می‌شود، در روابط خود با شخص محبوب ، اطمینان خاطر را از کف می‌دهد و بیمناک است که مباد دوستش به او بی‌مهری کند. محرک‌های حسد و پاسخ‌های عاطفی ناشی از آن به ترتیب شخص حسود و طرز رفتار دیگران با او بستگی دارد. حسد به هر صورت که ظاهر شود، شخص را ناشاد می‌سازد و سازگاری او صدمات بزرگ و یا اندک وارد می‌کند. کسی که در کودکی گرفتار حسد باشد، هم در این دوره و شاید هم در تمام عمر به مردم و جهان با نظر حسد و بدبینی نگاه کند.

ادامه مطلب ...

مراقب باشید اشتباه ازدواج نکنید!

مراقب باشید اشتباه ازدواج نکنید!


 

تصاویری زیبا از پرندگان رنگارنگ

آیا میدانید چند نفر در ایران هم اسم شما وجود دارد ؟


آیا میدانید چند نفر در ایران هم اسم شما وجود دارد ؟

یک کار جالبی که سایت ثبت احوال کشور کرده اینه که به شما میگه چند نفر هم اسم شما در ایران وجود داره، وارد این لینک که که شدید اسم خودتون رو وارد کنید و بعد اینتر بزنید. نتیجه ای که میاد اولا معنی اسمتون رو میگه و دوما اینکه چند نفر با اسم شما در ایران وجود دارند.

 

 

لینک >>> مشاهده صفحه مربوطه

یه روز یه ترک بود یه لر یه اصفهانی یه قزوینی یه رشتی و...

     یه روز یه ترک بود یه لر یه اصفهانی یه قزوینی یه رشتی و...

یه روز دو تا ترک بودند.
اسمشان ستار خان(سردار ملی) و اون یکیشون هم باقر خان(سالار ملی

باقرخان ریاست مجاهدین محله خیابان تبریز (خیابان یکی از محلات قدیمی تبریز است مشتمل بر بخش‌های واقع در جنوب رودخانه آجی در شرق شهر که تا جنوب شرقی نیز می‌رسید) به دست او افتاد. پس از به توپ بستن مجلس، به دستور انجمن ایالتی مانند ستارخان دست به اسلحه برد و با قشون دولتی که تبریز را در محاصره داشت جنگ کرددر دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود، با کمک دیگر مبارزان ترک، در برابر دیکتاتوری ایستاد او برای مردم ایران، آزادی می خواست و در این راه، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند.در اثر همکاری او با ستّارخان کار مشروطه‌طلبان پیشرفت کرد و تبریز از فشار محاصره راحت شد. مجلس شورای ملی باقرخان را به لقب سالار ملی ملقب ساخت، و از او تقدیر کرد و آوازه اشتهارش در سراسر ایران پیچید.
چنانکه در تواریخ مشروطیت نوشته‌اند، در اثر مجاهدت ستّارخان و باقرخان مشروطیّت نجات یافت.

ادامه مطلب ...