عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

hope

گلکم
بیا سیگاری دود کنیم
یک فنجان قهوه بنوشیم
.
بیا به خانه کوچکمان فکر کنیم
و به قاب عکس هایی که به دیوار خواهیم زد
.
تو غر بزنی که نان نداریم
من بهانه بیاورم که غذایت بی نمک است
.
گاهی فکر کردن به یک کلبه گرم
وقتی زیر بهمن
زیر کوهی از برف و یخ گیر افتاده ای
تو را زنده نگه می دارد...

destiny

روزگار غریبیست


یا من خوابم


یا تو


یا بخت ...

separation

"این    

بی تو رفتن      

 کم تر  از                  
      بی راهه رفتن      
نیست

..."

glance

سنگین تر از سرب
نگاه تو بود
که شبی
از شبهای دلتنگی
زیر یک آلاچیق...
که آنرا باد برد
در یک ساعت...
ساعت دلتنگی
مرا به حضور پذیرفت
.
و متلاشیم کرد...

Bleeding

رگ احساسم را


بریده ای !


دوست داشتنت


بند نمی آید ...

Captive

امروز عصر بچه ها را بردم مجتمع تفریحی براسان (به زبان بلوچی یعنی برادران)

یک باغ وحش کوچک داشتند ، بچه ها کلی از دیدن حیوانات ذوق کرده بودند

یکی از این حیوانات یک خرس بود.

داخل قفس برایش یک استخر ساخته بودند و خرس مدام روی لبه راه می رفت بدون توقف

نزدیکش ایستادم و به چشمهایش نگاه کردم

دلزدگیش را می شد دید با نفرت نگاه می کرد و با بی حوصلگی و دیوانه وار فقط روی لبه دیوار استخر راه می رفت

خیلی عجیب بود

انگار خودم را می دیدم توی این دنیا


Madness

با تو

دیوانگی هایم

چقدر بازیگوشند

.

.

هی

چقدر سنگ

جمع کرده ای؟

.

شیشه ها منتظرند!

Kiss

بوسه هایم

پوسیده اند

در حسرت نگاهی مهربان

نگاهی که مرا

دوباره آتش بزند

.

.


لبهایم را دوباره نقاشی می کنم

با اشک

با خون دل

Altar


چه دلرباست

.

.

قامت رعنای تو

.

.

در محراب دل من...


Road to hell

نمی دانی

.

چه وسوسه ای دارد

.

.

چرت زدن پشت فرمان




پینوشت : عصر به خاطر کاری مجبور شدم کمی خارج شهر رانندگی کنم و خیلی خسته بودم

رانندهایی که این حس را تجربه کرده اند می دانند چه می گویم

Suicide

حرف از رفتن که میزنی

.

.

کابوسهایم 

.

دوباره بر می گردند...



پینوشت :

هوگو دلش می خواهد سرش را بگذارد روی پای تو و آنقدر گریه کند تا خوابش ببرد شاید تو موهایش را نوازش کنی ! شاید لبخند بزنی هرچند اشک در چشمانت باشد.

Dependent

چه بی صدا

چه آرام

چه زود

عادت می کنم

وابسته می شوم

معتاد می شوم

..

به یک نگاه

یک صدا

یک پیامک


پینوشت :  چقدر ساده به چشمای ناز تو دل بست

                                                چه عاشقانه اسیر صدای گرمت شد


break

دوباره دلتنگی

دوباره بغض

دوباره موسیقی

آهنگهایی تلخ

آهنگهایی سهمگین

.

آهنگهایی سنگی

.

و دلی که شیشه ای است

.

بشکن بشکنه

بشکن

من نمیشکنم

.

تو بشکن

که شکستن رسم دیرینه توست!



Request

فکر می کنم که نباید آدم مدام دنبال چیزی باشد

 چیزهایی که آدم مدام دنبالشان است

هیچ وقت اتفاق نمی افتند.

 یعنی اصولش همین است

هر کسی آنجایی ایستاده که دیگری می خواهد.

 این قانون دنیاست

اینطوری

خدا مطمئن می شود

همه آنقدر که لازم است عذاب می کشند...

 

Crazy

دیوونه کیه؟
عاقل کیه؟
جونور کامل کیه؟
واسطه نیار، به عزتت خمارم
حوصله‌ی هیچ کسی رو ندارم
کفر نمی‌گم، سوال دارم
یک تریلی محال دارم
تازه داره حالیم می‌شه چی‌کاره‌ام
می‌چرخم و می‌چرخونم ٬ سیاره‌ام
تازه دیدم حرف حسابت منم
طلای نابت منم
تازه دیدم که دل دارم، بستمش
راه دیدم نرفته بود، رفتمش
جوونه‌ی نشکفته رو٬ رستمش
ویروس که بود حالیش نبود هستمش

جواب زنده بودنم مرگ نبود؛ جون شما بود؟
مردن من مردن یک برگ نبود؛ تو رو به خدا بود؟

اون همه افسانه و افسون ولش؟
این دل پر خون ولش؟
دلهره‌ی گم کردن گدار مارون ولش؟
تماشای پرنده‌ها بالای کارون ولش؟
خیابونا، سوت زدنا، شپ شپ بارون ولش؟

دیوونه کیه؟
عاقل کیه؟
جونور کامل کیه؟
گفتی بیا زندگی خیلی زیباست؛ دویدم
چشم فرستادی برام تا ببینم؛ که دیدم

پرسیدم این آتش بازی تو آسمون معناش چیه؟
کنار این جوب روون معناش چیه؟
این همه راز، این همه رمز
این همه سر و اسرار معماست؟
آوردی حیرونم کنی که چی بشه؟ نه والله!
مات و پریشونم کنی که چی بشه؟ نه بالله!
پریشونت نبودم؟
من،
حیرونت نبودم؟

تازه داشتم می‌فهمیدم که فهم من چقدر کمه
اتم تو دنیای خودش حریف صد تا رستمه
گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه
انجیر می‌خواد دنیا بیاد، آهن و فسفرش کمه

***

چشمای من آهن زنجیر شدن
حلقه‌ای از حلقه‌ی زنجیر شدن
عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم
چشم من و انجیرتو بنازم

دیوونه کیه؟
عاقل کیه؟
جونور کامل کیه؟