عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

تصاویر تکاندهنده از کودکان هیولایی ویتنام، ثمره بمباران شیمیایی

تصاویر تکاندهنده از کودکان هیولایی ویتنام، ثمره بمباران شیمیایی

کودکان هیولایی نسلی نابود شده از کودکان ویتنامی هستند که پدران و مادران آن ها درمعرض عامل نارنجی و سایرسمومی بودند که برای نابودی جنگل های ویتنام بر روی این کشور ریخته شده اند.
بسیاری از این کودکان در پرورشگاه های ویتنام زندانی هستند و امیدی برای بهبودی آن ها به دلیل شدت صدمات ژنتیکی نمی رود.
این عکس ها تنها بخش کوچکی از آلام و رنج های این کودکان هستند.

ادامه مطلب ...

عاقبت یک کار کارشناسی دیگر در بیرجند!

ماه پیش شهرداری بیرجند در یک مصاحبه از افتتاح روزبازارهای متعدد در نقاط مختلف شهر خبر داد و پس از آن در 4 ماهی که گذشت 4 روز در هفته در 4 نقطه شهر روز بازارها فعال بود اما به یک باره به دلایلی نامعلوم 3 روز بازار تعطیل شد.این در حالی است که برخی معتقدند اعمال نفوذ بعضی میدان دارها و حمایت سازمان بازرگانی از آن ها باعث تعطیلی روزبازارها شد وبا تعطیلی روز بازار ها به ناگاه جایگاه های متعددی در حاشیه میادین، چهار راه ها و حتی در باند اصلی خیابان ها به عرضه میوه و تره بار اختصاص یافت! اینک تعطیلی روزبازارهای شهرداری در کمتر از 4 ماه و افتتاح مجدد جایگاه های متعدد عرضه میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر، سوال های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

زیر پل عابر پیاده معصومیه، داخل خیابان یک کامیون ده تنی کنار چادر پلاستیکی عرضه میوه و تره بار پارک و ده ها جعبه پلاستیکی و کارتن خالی روی هم ریخته شده است.داخل چادر روی سکوهای چوبی و فلزی انواع میوه و تره بار برای عرضه به مشتریان چیده شده است...

فضایی نزدیک به 100 متر مربع از بولوار شهدای عبادی بیرجند در قسمت ویژه اتوبوس های شرکت واحد به ایجاد ایستگاه! فروش میوه و تره بار اختصاص یافته است! این جا یکی از مراکز جدید عرضه میوه و تره بار در شهر است که بدون توجه به محیط اطراف، مسائل ترافیکی، زیبایی و بهداشت محیط ایجاد شده است.

ادامه مطلب ...