عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

All my world

خدایا


همه دنیایت ارزانی دیگران


فقط بگذار


او که همه دنیای من است


فقط مال من باشد  ...


Sometimes


یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه


بین دو نفر


همین که دستت رو آروم بگیره

یه فشار کوچیک بده

این یعنی من هستم تا آخرش...


My Beloved

بازآمدم بازآمدم از پیش آن یار آمدم

                                            در من نگر در من نگر بهر تو غمخوار آمدم



شاد آمدم شاد آمدم از جمله آزاد آمدم

                                             چندین هزاران سال شد تا من به گفتار آمدم



آن جا روم آن جا روم بالا بدم بالا روم

                                          بازم رهان بازم رهان کاین جا به زنهار آمدم



من مرغ لاهوتی بدم دیدی که ناسوتی شدم
                                                   دامش ندیدم ناگهان در وی گرفتار آمدم




یارم به بازار آمده ست چالاک و هشیار آمده ست
                                                      ور نه به بازارم چه کار وی را طلبکار آمدم ...


travel

سفر تا انتها


تو هم با من بیا ...