عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

humorist

چقدر شیطنت می چسبه


اونم وقتی بعدش میگی


مگه دستم بهت نرسه ...


Remember

ببین


نمی خوام و نمیشه و خسته شدم نداریم


تو مال منی


تا ابد


اینو یادت باشه ...


Far apart

دور از هم


و


به یاد هم ...


My eternal love

عشق ابدی من


مهم نیست کجا می نویسم


مهم اینست که برای کسی می نویسم که با شادیم شاد بود


و با غصه ام گریست


محبوبم


ایمان دارم به اینکه


"آنچه پایان می یابد هیچگاه نبوده و آنچه آغاز می شود پایانی نخواهد داشت ."


معشوق زیبایم


می نویسم برای تو


تا ابد


من قطره قطره اشک هایت را زیسته ام


 باخنده های دلنشینت پرواز کرده ام


 ...م  


مهم نیست که همه سهم من از تو صدایی از پشت سیم است


و پیامکی ، تصویری ...


مهم اینست که هر شب در آغوش پر مهرت خوابیدم


و هر صبح با بوسه هایت بیدار شدم


ترنم یاد توست که ذهن یخ زده مرا بیدار می کند


قلب شکسته ام را پیوند می دهد


ای صاحب چشمهای افسونگر


کجای این شب تیره مرا بوسیدی


که هزار سال است نوشته هایم عطر تو را دارند ...




wanderer

بالله که شهر بی تو مرا حبس می شود

                                              آوارگی به کوه و بیابانم آرزوست



یک دست جام باده و یک دست زلف یار

                                                 رقصی چنین میانه میدانم آرزوست...

Lover

گندم خال تو آنروز که دیدم  گفتم :


                                     خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود ...


Au revoir


سرشک از دیده می شویم ، تو را بدرود می گویم 

                                                         همه لبریز از اندوه و دردم ، این رهاوردم

اگر عمری بود باقی  ، به سویت باز می گردم

                                         که یاد و یادگاران کهن را در تو باغی بی خزان دیدم ...


miss you

سلامتی اونی که وقتی کنارشی


تمام وجودت می لرزه


نه از شهوت یا هیجان


بلکه از ترس فردای بدون اون ...











Tonight


امشب به بر من است آن مایه ناز


                                  یارب تو کلید صبح در چاه انداز ...


Your voice


تو در عطر باران سفر میکنی
                                       به یک بوسه شب را سحر میکنی
صدا مرحم دل صدا خواهش است
                                         صدا رمز هستی صدا آتش است
بگو و بخوان و بزن آتشم
                                          که من در صدای تو پر میکشم...


That Night

جز من و یار نبودیم و


                          خدا با ما بود ...


soar

تیک


تاک


تیک


تاک


ثانیه های عشق


صدای پای تو بر سنگفرش جنت


ضربان قلب من


من در زمین پرواز کرده ام


بهشت گواه من است ...


Restless

سعدی


بیا قدم بزنیم


دل من آن حوالی گم شده ...


روبراه


عزیزم


نگرانم نباش


رو به راهم


رو به راهی که به سمت توست ...َ

قرار

 به دیدنت می آیم 


دست در دست هم


قدم خواهیم زد


محبوبم


از سایه برویم


می ترسم خورشید به من حسودی کند


آخر او تا کنون با ماه قدم نزده ...