عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

entreaty

وقتی دلم هوایت را می کند


برای عطر تنت


به باد هم التماس میکنم


خدا که جای خود را دارد ...


Believe me


گفت عاشقم من


باورم کن


عاشقونه باورش کردم


من از بهشت عشق چشمات


تا قیامت بر نمی گردم ...


Happy Birthday

روز پاییزی میلاد تو در یادم هست ...


                                        عزیزترینم تولدت مبارک



من به خط و خبری از تو قناعت کردم


                                           قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست ...

All Of My Life

همه زندگی من


خلاصه شده در مرور خاطرات با تو بودن


تو ماه را دوست داری


و من


ماههاست که تو را ...


Baby


صدا میکنم تو را


این جانی که میگویی


جانم را میگیرد


نزن این حرف ها را


دل من جنبه ندارد


 وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد...