عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

Affair

عشق من وقتی که با تو عشق بازی می کنم
                                                      در تنور داغ  آغوشت ، چه نازی می کنم


در تو می پیچد  تمام  نقش های  پیکرم
                                                  در  میان بوسه هایت یکه تازی می کنم


می شوم آن کس که باید باشم و باید شوم
                                                 عاشقی را پیش چشمت صحنه سازی می کنم


مثل مجنون می شوم در پاره ای از لحظه ها
                                                   یا چو  لیلا دائما عاشق  نوازی  میکنم


عشق من … آری … تو باشی . جور دیگر میشوم
                                                        وصف غم ها را فقط  با  فعل ماضی میکنم


بی خیال درد و غمهای درونی  می شوم
                                                     تا تو هستی ، ادعای  بی نیازی میکنم ...