عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

Poetry


من


آن شعر کوتاهی هستم


که امضای تو پای من است ...


Oath

بیا به راستی عشقمان قسم بخوریم


                                           به سینه تا نفسی هست یار هم باشیم


بیا که در پس دیوار خنده گریه کنیم


                                            قرار بخش هم و بیقرار هم باشیم ...


...

عشق شیرینم



            پراکنده گویی هایم را


                                    ببخش


سه نقطه هایم


              از آن توست


                               می دانی


                                            دوستت دارم  ...


Heaven

به بهشت نخواهم رفت


                           اگر


                              تو انجا نباشی ...



you do not understand

سیاه چشمون قسم خوردی که جز مال من نباشی


قسم خوردی که اینجور غافل از حال من نباشی ...



Special Person

من عاشق شدم


                 عشقی آسمانی


                                  عشقی پاک و مقدس


آهای غریبه ای که به اینجا پا می گذاری


    آهسته قدم بزن


اینجا ذره ذره اش


                  " مخاطب خاص "


                                          دارد ...            {این پست ثابت است ...}



Praise


چشمان سیاه تو ایمان و امان من

                                  چشمک بزن و بستان روح من و جان من


من مست هوای تو مدهوش صدای تو

                                        مذبوح به پای تو ای عشق نهان من


در عشق تو مشهورم هم پر شر و هم شورم

                                    چشم تو و ابرویت هم تیر و کمان من


تو شمع شب افروزی تو ماه دل افروزی

                                     خواهم ز خدا باشی، ای ماه از آن من


تو دلبر یک رنگی تو خسته و دلتنگی

                                    باشد که رخت شویم در اشک روان من


روزی که تو را دیدم خندیدم و رقصیدم

                                          پایان دل انگیزی بر آه و فغان من


من مست در آغوشت آشفته و مدهوشت

                                        آغوش تو ام باشد هم باغ جنان من


blessed

من خوشبختم

 

چون تو هستی

 

توی لحظه لحظه درد کشیدنهام

 

توی لحظه لحظه خندیدنهام

 

توی قطره قطره اشکهام

 

توی نگاه آدمهای زندگیم

 

توی صفحات خاطراتی که گذشت

 

توی تموم شبهای نا آرومی که طی شد

 

توی تموم آرامشی که دارم و بهم دادی

 

تو

 

اینجا،

 

اینجا

 

و اینجایی

 

                (دلم،چشمام،لبهام!)

 


expecting

ایستاده ام


بگـــذار ســـرنوشـــت


                    راهـــش را بـــرود


بگذار زمین و زمان


                     زیر  و رو شود


مـــن ،


          همیــن جا ،


                       کنار قـــول هـایت ،


                                 درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت


                 مقابل چشمان سیاهت ،


                                      با همه نبودنت


                                                    محـــــکم ایــستاده ام ...



caress

منو حالا نوازش کن

                         همین امشب که تب کردم
اگه لمسم کنی شاید
                           به دنیای تو برگردم...


Gift

مرا


در آغوش بگیر


و بگذار


جانم را با بوسه ای


تقدیمت کنم ...


You

از همه دنیا


دلم یک اتاق خلوت می خواهد


و یک عدد تو


که سر روی سینه ام بگذاری


و من مست حضورت


تو را پرستش کنم ...


passion

چشمان سیاه تو ایمان و امان من

  

                                                 چشمک بزن و بردار روح من و جان من ...


Eye


روی دامان  تو  مستانه   سر   ما    زیباست            

                                                           خواب پروانه به دوش گل زیبا، زیباست

 

در گریبان تو اشکم چه پر از جلوه شده است      

                                                             شبنم آویخته به دامن گل ها زیباست

 

بسته    دام      محبت      ز      بلا     نگریزد 

                                                         در قفس مردن مرغان شکیبا زیباست

 

بی خبر ،  خلق   از   این   سوختن   ما  بهتر  

                                                      شعله شمع به تاریکی شبها زیباست

 

دست پرورده  کس   نیستم   این   عزت   من   

                                                   جلوه  لاله  روییده  به  صحرا  زیباست

 

زین همه نقش و نگاری که بر این کارگه است      

                                                 سر به  زانو  زدن   مردم   دانا  زیباست

 

سرخی روی شفق، غوت خورشید  شکست    

                                                   سرنگون  گشتن  فواره  ز  بالا زیباست

 

حاصل  کرده  ما    گشت    زمان   می خواهد  

                                                 عکس  امروز  در  آیینه ی فردا زیباست

 

در  گذرگاه   تو   این   گریه   من    زیبا  نیست  

                                                       حالت چشم تو هنگام تماشا زیباست 


Kiss Me

مگه میشه


روزی تو رو هزار بار نبوسید


اصلا مگه می شه


بدون عطر تنت زندگی کرد


عزیزم


خیلی خسته ام


منو ببوس که بخوابم ...