عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

Special Person

من عاشق شدم


                 عشقی آسمانی


                                  عشقی پاک و مقدس


آهای غریبه ای که به اینجا پا می گذاری


    آهسته قدم بزن


اینجا ذره ذره اش


                  " مخاطب خاص "


                                          دارد ...            {این پست ثابت است ...}



نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://elham7709.blogsky.com/

مثل پروانه ای از پیله رها شدن و همچون باد آزاد بر گرد او پیچیدن شمیم عشق دلنواز می شود. آرام آرام حسش کن...

من عشق را در چشمان او یافتم
با برق نگاهش تا ابد پیمان بستم

با او خواهم ماند
تا بینهایت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد