عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

Your hair

موهای یک زن خلق نشده


برای پوشانده شدن

یا برای باز شدن در باد

یا جلب نظر

یا برای به دنبال کشیدن نگاه

موهای یک زن خلق شده

برای عشقش

که بنشیند


شانه اش کند


ببافد


و دیوانه شود...


my dear one

به سوی تو خواهم آمد


یکی از همین روزها ...


راستی


برای یک کاپوچینو دونفره وقت داری ؟


خرمای خوزستان


نان و پنیر


بوسه از گونه های یخ زده تو


نوازش دستان سرد من


می دانی


اینجا کوچه هایش برای من


دفترچه های بی خاطره اند


تو آنجا


به جای هردوی ما خاطراتمان را مرور کن


من اینجا


به جای هردومان دلتنگ می شوم ...



my lady


خانم

ببخشید

نفس ِ من

به یک تار ِ موی شما بند است

خانم ؛ ببخشید

رنگ ِبخت ِ من

به رنگ موهای شما

بسته است

گاهی سیاه بخت

گاهی خـوش‌بخت

خانم

ببخشید

موضوع خیلی پیچیده تر از این حرف‌هاست

لطفا

کمی نزدیک تر بیائید

موهایتان را به دور انگشتان من بپیچید

کمی لبخند بزنید

تا باقی اش را بگویم ...


Separation

بگذار تا ببینمش اکنون که می رود

       

                                            ای اشک از چه راه تماشا گرفته ای ...



My Love


بودنت را دوست دارم !

هم جسم و هم روحت را !

روحت را ،

وقتی که "من" را "ما " میکند

و جسمت را ،

وقتی پنجه در کمرم حلقه می کنی

و به آغوشت سفت مرا می فشاری

و وادارم می کنی که

به هیچ کس فکر نکنم ،

جز تو !

آنوقت تو حوای دلم میشوی

و دل من
سیب ممنوعه ای ،

که حل میشود در تمام تو ...


Adventure of Love

بهترین چیز


رسیدن به نگاهی است


که از حادثه عشق  تر است ....


At noon

کنارتوام


       سرم روی پاهایت


                انگشت هایت لابه لای موهایم


                                  رقصی عاشقانه گرفته اند


اشک بی اختیار بر گونه ام جاریست


" بزار سر روی شونم گریه سر کن

    

                  از اون شب گریه های تلخ هق هق


                                             بزار باور کنم یه تکیه گاهم


                                                         برای غربت یه مرد عاشق ..."


دستت را آرام می گیرم


می بوسم


روی چشمهایم می گذارم


آرام می گویی " نفسم ..."


نفسم بند می آید


                      تو را در آغوش می کشم


" تو قلبم تو رو دارم


                اگه خونه به دوشم


                           من این عالم عشق و


                                            به عالم نفروشم ..."


Breakfast with Love

هوای خنک صبح


                    شهری آرام


                                تمیز


                                      شهر تو


چه لذتی دارد قدم زدن


               و بعد یک صبحانه دونفره


                                    نان و سنگک و پنیر و عشق


برایم لقمه می گیری


                      چای می ریزی


و من غرق تماشایت می شوم


تلفن می زنم


سرت روی شانه هایم


کنار که باشی


               کوهها را جابجا می کنم


دو پرستو  در آینه روبرو


                     کنار گوشت زمزمه می کنم


                                              " قد آغوش منی  نه زیادی نه کمی ... "


Welcome to my City

در سالن ترانزیت فرودگاهم


                         مردم می آیند و می روند


                                           صدای غرش نشستن هواپیماها


صدای بلندگو در فضا می پیچد


                                 " پرواز .... به .... هم اکنون به زمین نشست "


قلبم دیوانه وار می زند


                      از خودم می پرسم ؟


                                     با همین پرواز به سمتش خواهم رفت ؟


لحظالت انتظار کند و طولانی


به روشنی صدای قلبم را می شنوم 


انگشتهایم را مدام فشار می دهم 


خدایاااااااااا


             چقدر دیگه می بینمش ؟


صدایی مرا از جا می کند


مسافران ...  جهت سوار شدن به خروجی شماره 1 مراجعه کنند


هواپیما روی شهرتو که می رسد


                        دیگر آشکارا دستانم می لرزد


                                                 قلبم در حال انفجار است


وااای خدایا


دارد دور شهر دور می زند


از همان بالا حدود تقریبی خانه ات را پیدا می کنم


تو آنجایی


عزیز دل من آنجاست


                     عشق ابدی من


                                        نور دیده ام


                                                        نفسم


تا هواپیما به زمین بنشیند صد بار مرده ام و زنده شده ام


گوشی ام را روشن می کنم


پیامت می رسد


                    " عزیزم به شهر من خوش آمدی "


وااای اشک های بی حوصله


                            امان بدهید وسایلم را بردارم ...




Meet the Love

باز من دیوانه ام

                       مستم

باز می لرزد

                 دلم

                          دستم

باز گویی

             در جهان دیگری هستم

های

      نخراشی به غفلت گونه ام را

                                             تیغ

های

          نپریشی صفای زلفکم را

                                          دست

آبرویم را نریزی

                          دل

                                ای نخورده مست

                                                    لحظه دیدار نزدیکست ...

Again

دوباره در یک هتل


                   مهمانی دو دل


                                       صبحانه غزل


                                                         دوباره


                                                                  شیر و عسل ...


honey

همه اسمم را صدا می زنند


اما


در همه دنیا


فقط یکنفر وجود دارد


که وقتی می گوید :          " محمدم "


نفسم بند می آید


و بریده بریده می گویم :


                               " جااااااانم ..."


tipsiness

می دانی


نیازی به مشروب نیست


با یک لیوان چای هم


می شود مست شد


اگر


آنکه باید باشد ...



impatient

از همان روزی


که دیگر


انتظار از حد گذشت


طفل بی تاب دلم


مشتاق لالایی شده ...


trust

"من اگر پشت خودم پنهانم

                               من اگر خسته ترین انسانم

به وفای همه بی ایمانم

                               دل گریان، لب خندان دارم"


                                            به تو و عشق تو ایمان دارم...