عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

عشق پنهان من

با تو قلبم تند می زند ، با من بمان ...

your Eyes

در نگاهت چیزیست

         

                 مثل یک شبنم صبح

                             

                                         پاک

                           

                                               زیبا و قشنگ


در نگاهت حرفیست

 

                  مثل یک زمزمه نغز سرود

 

در نگاهت برقیست

  

                   مثل این آتش سوزان

    

                                     که در قلب من است


در نگاهت چیزیست

 

                      من به آن محتاجم ...


You and I

وقتی


       من و تو


                    با همیم


                        زیباترین ترکیب دنیاییم ...


Return

بر میگردم


               دستهایش را ببوسم


برمی گردم


                     موهایش را ببویم


بر می گردم


                    آوازم را بردارم


بر می گردم


             پر پروازم را بردارم


بر می گردم


              بر می گردم


                                بگذارید


                                           بر گردم ...


Memoirs

روبرویش ایستاده بود


به چشمهای زیبایش نگاه می کرد


چشمهایی که از اشک پوشیده شده بود


به روشنی می دانست مقابل نیمه دیگر خود ایستاده است


حاضر بود برای آن چشم ها


برای آن وجود نازنین


بمیرد


با خود اندیشید


چه باید کرد ؟


حالا که اینقدر دوریم


برایش مهم نبود چه بر سر خودش می آمد


اما رنج او برایش سخت بود


چه باید کرد


دستهایش را گرفت


غصه نخور ماه من


دوریم اما همدیگر را داریم


تو هستی


من هستم


ما عاشق همیم


غصه نخوری نفسم


همانی می شوم که تو می خواهی


اشک هایشان سرازیر شد


صدای زنگ در فضا پیچید


اینجا هم زمان متوقف نخواهد شد


چه میکنی آقا ؟...


My Pride

از کدوم خاطره برگشتی به من؟

                                    که دوباره از تو رویایی شدم؟


همه ی دنیا نمی دیدن منو

                                      من کنار تو تماشایی شدم


از کدوم پنجره می تابی به شب؟


                                    که شبونه با تو خلوت می کنم


من خدا رو هر شب این ثانیه ها

                                    به تماشای تو دعوت می کنم


تو هوایی که برای یک نفس

                                      خودمو از تو جدا نمی کنم


تو برای من خودِ غرورمی


                                          من غرورمو رها نمی کنم


تا به اعجاز تو تکیه می کنم

                                      شکل آغوش تو می گیره تنم


اون کسی که پیش چشم یک جهان

                                      به رسالت تو تن می ده منم


تو هوایی که برای یک نفس

                                        خودمو از تو جدا نمی کنم


تو برای من خود غرورمی

                                        من غرورمو رها نمی کنم...